Hyppää pääsisältöön
Kalastus.com
Etusivu
Keskustelu
Kalenteri
Galleriat
Kalaruoka
Kalastuksen ABC
Kalastusvideot
Kalastuslinkit
Kalassa Vaasan alueella
morritz
13.01.2010 - 11:29
Keskustelualueet
Kaikkea kalastuksesta
Mainostus sallittu
Uutisia
Viritykset ja rakentelu
Raportteja kalavesiltä
Kalastusvideot
Uusimmat viestit 2h
Uusimmat viestit 12h
Uusimmat viestit 24h
Lisää uusi viesti
Kirjautuminen
Käyttäjätunnus tai sähköposti
*
Salasana
*
Luo uusi käyttäjätili
Pyydä uutta salasanaa
OMAT TIETONI
Muuta asetuksiasi
Muuta profiiliasi
Netiketti
Omat galleriat
Omat ilmoitukset
Foorumihaku
Oli harvinaisen onnekas kalamies saanut Mustasaaren vesi-alueelta eilen mateen jonka strategiset mitat on 81 cm ja 4460gr.
Taitaa lohetus puijata, ettei tulla sen saalispaikoille
Taitaa revöltä tulla ahventa kun jutut sieltä on loppuneet.samoin kuin viime vuonna,kun kalaa tuli kukaan ei muistanut kirjoitella.so.so.poijaat
Ei revöltä sen kummemmin tuu ku ennenkään...
Jep, viime keväänä tuli hyvin kalaa, eikä kukaan kirjoitellut...
Olipa sittenki kirjoteltu, kun nyt selasin vanhoja viestejä..
Aika huonosti olen itse saanut revalta tänä talvena, pääasiassa pieniä, vaikka uitankin pääsääntöisesti 7cm tasureita.No keväällä sitten toisin?
Ehkäpä tämä hiljaisuus johtuu siitä että kukaan ei ole saanut mitään mainittavaa? Itsellä ainakin oli viime sunnuntaina tyhjä reissu.
Lucius, olispa nyt jotain varmoja saalispaikkoja. Pitänee ens vkl mennä vaan sundomin ulkopuolelle jos jotaki sais!
Sielläki viel paikat hakusessa, eiköhä apajat löyry joskus :D
Siellähän ne kyykkii kaupunginselällä
32 ukkoo pienellä pläntillä, kyllä siellä jotain on jään alla, vai juoruavatko ja juovat viinaa ?
siikaa tulee kuulemma välistä
Alkuviikosta olin menossa polkupyörällä jäälle ja kaaduin pahoin pilkkivehkeiden kanssa, ei tiedä pääseekö enää kalalle kun vasen käsi paketissa. Ei voi kairata, mutta vanhoille reijille pääsöö kyllä.
Kyllä kaupunginselältä ihan ahventa ja haukea on tullu sen pari kertaa kun on tullu käytyä. Hietasaaren ja sisäsataman välistä olen pilkkinyt.
Kuinka paksua siimaa käytätte tasureitten kanssa?
pikkukiurun mainitsemasta mateesta on kuva pilkkingsin kuvagalleriassa..
7 cm tasurille riittää 0,25 ja 5 cm 0,20. Jos isompia tykkää käyttää niin sitten paksumpaa.
kva: ei oo kerenny madepilkille. On mennyt suurahven jahdissa aika...
Revö vaikutti aika hiljaiselta eilen. Neljä tuntia sai tasuri heilua suht rauhassa sälää ja yhtä limatuubia lukuun ottamatta.
Ilmanpaine 1040 vesi miinuksella turha mennä huomenna ahventa yrittämään,kuitenkin olen menossa ,jospa sittenkin?
Onhan Ekan ennukset nähty ! PP
Meikäläisen kohdalle meni kyllä Eka2:sen ennustukset aika nappiin. Keli oli hirvittävä ja kalan tulo oli aika säälittävää.
Keli oli kyllä selällä aika karmea. Pääasiassa pikkusinttiä veteli millä hyvänsä. Kva:n Ferrari näky kyllä matkan varrella, kuinka kävi nasahtiko jättiaapoja ?
Keli oli kyllä aika paha.kalantulo melkein nollassa vasta iltapäivällä parista reijästä kymmenkunta pannukarkeaa suurin n.400g . siinä koko päivän saalis.no pääseepä paistamaan ja maistamaan.ehkä aamulla uudelleen
ketsi; Ei paljo napsahdellu,pieniä ja niitäki vähä! ps.Ei auttanu vaikka oli vanhanliiton LASISIIMAT!
Hieno homma,sä alat oppia. Huomenissa käydään kattomassa mikä siellä päin on homman nimi. Laitan sitten raporttia ihan totuuden mukaan kuis kävi. Ei se kyllä hääviltä näytä, mutta sen näkee.
kertokaahan kalamiehet, että mistä se johtuu sellainen ilmiö, että kun kairaa reijän jäähän niin vesi pyrkii jäälle... roikkuuko se järven jää jotenkin vai mistä on kysymys ?
Vesi on nousussa ja paine jään alla on kova, jonka vuoksi vesi nousee jäälle rannoissa, yhtälailla reijistä.
Juuri näin!
Tänään munat pataan ja hirven tyylistä juoksua..
Kokoos nähden juokset suht vikkelästi!
Tosiaan sen parisenkymmentä meetteriä
Sivut
Lisää uusi kommentti