Hyppää pääsisältöön
Kalastus.com
Etusivu
Keskustelu
Kalenteri
Galleriat
Kalaruoka
Kalastuksen ABC
Kalastusvideot
Kalastuslinkit
Kalassa Vaasan alueella
morritz
13.01.2010 - 11:29
Keskustelualueet
Kaikkea kalastuksesta
Mainostus sallittu
Uutisia
Viritykset ja rakentelu
Raportteja kalavesiltä
Kalastusvideot
Uusimmat viestit 2h
Uusimmat viestit 12h
Uusimmat viestit 24h
Lisää uusi viesti
Kirjautuminen
Käyttäjätunnus tai sähköposti
*
Salasana
*
Luo uusi käyttäjätili
Pyydä uutta salasanaa
OMAT TIETONI
Muuta asetuksiasi
Muuta profiiliasi
Netiketti
Omat galleriat
Omat ilmoitukset
Foorumihaku
tänään heikko oli syönti tai miehissä vikaa 2haukee+silakka vaapulla tuli kaikki
No on kyllä ihme, ja osoitekin on oikein. Aika erikoista, mutta kokeile vielä kerran vaikka luukkuun eli petri.somppi(a)luukku.com.
tulikohan nyt?????
Tuli! Kiitoksia!
Eilen heikko syönti, isot kateis, mutta 6 haukea kuitenkin ylös ja useita seurioita. Isoin 3,4kg.
lauantain syönti samaa luokkaa kuin haukionkalan perjantainen kokema.useita seurioita ja varovaista nyppimistä.
Tänään syönti suhteellisen hyvää, 2 mieheen n. 40 kalaa, vetämälläkin tuli ahventa ja haukea.
Salama, hauki on mulla ottanut ehdottomasti parhaiten 33 g siniseen krokotiiliin. Melko matalassa olen lähinnä heitellyt.
Lomaan pari päivää, hauet alkaa tutisemaan pelosta!
Mitäs ne pelkää ?
viittis jos sain väristä yhtään selvää niin nyt on niitä kahtena värinä tummempana ja kirkkaana kiinnostaisko ottaa kokoiluun? t:masa
...tu kokeiluun ...tana
Mikä ettei, eiköhän niillä jokunen luupää kaiveta kivenkoloista
Pari tuntia tänään haukea kalastamassa, MP!
prkl...
Olisko jollain tietoa et kuinka se iso appura piileskelee revon karikoissa näin kesällä? Björkön sillalla, kun ei meinaa mennä puolikiloa millään rikki. Toki sillalta on tullut hyvin pannukarkeaa.
.
Onko siellä sundomin sillalla vielä kalaa?
ei oo sundomin sillalla enää kalaa. mä oon kalastanu ne kaikki pois. seuraavan kerran sinne istutetaan vasta ens kesänä.
Zukkis, kyllähän sitä sielä on ympäri vuoden, mutta tähän aikaan vuodesta sitä ei kyllä oikeen hyvin tule.. Ja Runkkikselta fiksua tekstiä
Rale: Ok, kiitti tiedosta!
Mua!
Kala puri, mutta iltamyöhään ei enää. n.20 kalaa illassa
Tänään hauki hyvällä syönnillä,varsinki Sahalahdelta tuli tod hyvin!;)
Kesähauki taas aika kovassa iskussa ja vähän suurempaakin löytyi.

Samasta ankkurista:
Luulin että se oli pohjassa...
Kyllä "kesä-seiskoja" on aina mukava saada...
kva,ilonpilaaja
Mutta meillähän olis kyllä keskiräpeltäjän paikka vapaana Kurreen, että ilmoittele kva S:lle jos kiinnostaa,näet kerrankin kuinka isoa kalaa otetaan. Voittohan on ihan pakkopullaa.
Rale: Ok, kiitti tiedosta!
ketsi,jaa,et ootte menos kurren kisaan?Ikävä kyllä en taida ny ehtiä,ku on tota muuta kalastus aiheista tekemistä buukattu silloon,mut koittakaa ny korjata voitto kotiin!Niin,ja olihan se hi-lo kelvannu kuulemma eilen vähä isommallekki limatuubille!
Mitenkä raippiksen sillalta silakkaa tullut? Onko ollut onkijoita jotka voisivat antaa tietoa. Kyrönjoesta tulee isoja lahnoja Voitilankosken alapuolelta.
Sivut
Lisää uusi kommentti