Hyppää pääsisältöön
Kalastus.com
Etusivu
Keskustelu
Kalenteri
Galleriat
Kalaruoka
Kalastuksen ABC
Kalastusvideot
Kalastuslinkit
Kalassa Vaasan alueella
morritz
13.01.2010 - 11:29
Keskustelualueet
Kaikkea kalastuksesta
Mainostus sallittu
Uutisia
Viritykset ja rakentelu
Raportteja kalavesiltä
Kalastusvideot
Uusimmat viestit 2h
Uusimmat viestit 12h
Uusimmat viestit 24h
Lisää uusi viesti
Kirjautuminen
Käyttäjätunnus tai sähköposti
*
Salasana
*
Luo uusi käyttäjätili
Pyydä uutta salasanaa
OMAT TIETONI
Muuta asetuksiasi
Muuta profiiliasi
Netiketti
Omat galleriat
Omat ilmoitukset
Foorumihaku
Jose,pitikö hyvät kertomukset mennä pilaamaan tommosella paskanjauhamisella.
make:tottesundin paikkeilla näytti ainakin verkkoihin menevän kuhia mut en myöskään tuossa sillan seuduilla ole kuhia tavannut.
Lahtaaja: Meinaatko nyt tota joka kirjoitti mun nimimerkillä, vai tarkoititko sitä edellistä kirjoittamaani?
Se mitä kirjoitin siinä edellä siitä sillasta paikkana kalastaa, niin ne on vain mun omia havaintoja ei mitään faktoja.
Ja kyllä olen ihan oikeasti saanut siitä kuhia ja nähnyt veneestä käsin jigaavien myös niitä saavan.
kappas joo,joku ääliö iski sun nimimerkin takaa,tee profiili niin loppuu pelleily.aattelinkin jo notta miks mennä pilaamaan hyviä juttuja tommosella paskanjauhamisella.jatka samaan tahtiin ja ties vaikka törmäillään sillalla =),pääasias kyllä tulee käytyä hällnäsissä,reilu 2 viikkoo sit 5,6 kg hauki sieltä,lievä pettymys tosin painon suhteen kun näytti paljo painavammalta mut oli täysin tyhjä maha tällä yksilöllä ja pituutta oli 95 cm.
Itse asiassa pysähdyin kotimatkalla Hällnäsin sillalle juomatauolle ja heittelin siinä hetken. Tulos oli ainoastaan yksi painava tärppi.
Hienon kokoinen haukihan toi oli minkä sait!
Harmi kun ei ollut tajunnut vaan syödä kunnolla ennen tärppiä.
Viime kesänä kaikki Hällnäsista saamani hauet taisivat olla 1-3kg:n väliin.
Ahvenia en saanut sieltä kovinkaan montaa?
Aika paljon syvempäähän siellä on verrattuna Maksamaan sillan aluseen.
Nyt odottelen tässä salasanan saapumista sähköpostiin...kauankohan siinä oikein menee?
Sitten pääsee kirjautumaan.
Kireitä siimoja vaan Lahtaajalle ja törmäillään silloilla!
8-9 m vettä muistaakseni siinä sillan alla.palaa hällnäsin sillalta maksamaan sillalle päin jonku verran niin huomaat pienen sillan,siitä alta tulee ahventa kunhan virtaa vaan jompaan kumpaan suuntaan.
Kiitoksia vinkistä! Pitää käydä kokeilemassa.
Siihen muistaakseni saa autonkin ihan kivasti
parkkiin.
Ei vielääkään tullut se salasana!
juu siinä on hyvä parkki.en muista kyllä yhtään kauanko salasanan kanssa viipyi,ollu jo niin monta vuotta täällä nottei voi muistaa =)
Onhan noita kuhia tuossa maksamaan sillalla, Heinäkuun pimenevä ilta, niin mahikset kuhiin on suht hyvät. Ahventa sieltä on tullut parhaiten syksyllä. Kireitä!
vitsi oli oma keksimä
?
nonnii tänään iski nätti kirkas kesätaimen Svedjehamnista painoa 3.4 lisäksi oli vielä toinen samanmoinen kiinni. Luultiin aluksi isoiksi säyneiksi kun pintoivat. Kerrankin näin.
Kuvia tulossa.
Im go to #IRCNET and then Im going to sleep
Älä unohda ottaa lääkkeitäsi ennen mammutteluun menoa!
Ensimmäistä kertaa Oxkangariin virvelöimään, merelle ensisijaisesti.
Miksei jollekin joelle tai järvellekin, jos rannalta heittäminen onnistuu hyvin?
Eli mistä ja millä kannattaa yrittää, ottivärit? Ahven, hauki ja jalokalat tavoitteena.
Käytössä pienehkö vene pienellä moottorilla, joten merta edemmäs en lähde
Yleensä ahventa pyydän matojigeillä, haukea sen sijaan enimmäkseen lusikoilla.
Mistä ja miten löytää jalokalaa?
Jakkevsa, älä puhu potaskaa. Kesällä oon saanut noilta paikoilta vaan haukia kun on oltu kahluusaappailla matkassa.
I am disabled
Kyseisen sillan kummassakin päässä on isot rumpuputket missä myös vesi virtaa, takavuosina tuli jigillä näistä rummuista törkeästi appuraa että piti kalastus lopettaa. Aamulla aikaisin tapasin käydä siellä.
Etsintä kuulutus:
Pieni plano jerkki rasia,pudonnut johonkin svedjehamnin sataman,liepeille jos löytyy niin laittakaa,mailia...
jani.kankala@netikka.fi
Onko kellään tietoa missä vaasan lähellä voisi perhostella lähinnä kirre ja taimen kiinnostaisivat?
Koskista olen kokeillut jo kyrönjoen kolkkia ja annalankoskea.
niin ja toki järvkohteet myös kiinnostavat veneen vuokrausmahdollisuudet plussaa. Kahluuvermeet kyllä löytyvät
vitsi oli oma keksimä
I am disabled
Kirreä säläisjärveltä tai saarijärveltä.
Te jotka liikutte Börköössä päin. Onko Björkön sillalla jo kalastajia, entä Köklot?
tutut ainakin saanu aborreja björkön sillalta pohjaongella
Lahtaaja, onko sun tuttus siinä veneellä? 3 miestä pienessä veneessä?
ei,kyllä ovat olleet vaan rannalla.
Janikoolla lienee ollut sananvaihtoa kalaukkojen kannssa. Ei olisi ensimmäinen kerta, kun tuppautuvat rannalta heittävien "reviirille". Jos rannalta rosvooja on paikallansa, ei venettä pitäisi ankkuroida rannalta heittävän heittoetäisyyden sisäpuolelle. Tosin aamun tulojärjestyksellä on määräävä asema, mutta olen havainnut venekuntien heräilevän selvästi myöhemmin.
itse en oo tänä kesänä vielä sillalla käynyt,vieläkö ne verkottajat käyvät vetämässä verkkonsa väylän yli?
Sillalla käy kolmen miehen "maalaiset" porukalla heittämässä. Eilen oli taas 4kpl veneessä ja nuori poika. Ainakin tuntui että olivat kännissä ja ajoivat vielä kivelle veneellään.....
Tulevat joka kerta aivan rannan eteen ankkuriin, ettei sitä pahemmin viitsi tai pysty rannalta heittämään. Kovaäänisiä tuntuvat olevan.....
Sivut
Lisää uusi kommentti