Avokela hauenkalastukseen?
15.12.2003 - 20:48
Olen ajatellut hankkia uuden kela-vapayhdistelmän paremmankokoisen hauen kalastukseen. Kelassa tulisi olla siimatilavuus väh. 170 m/0,30 mm, hyvä jarru ja sen pitäisi olla kestävä ja helppokäyttöinen ja edullinen (alle 80e). Mikähän seuraavista keloista mahtaisi olla tarkoitukseen paras: Shimano Sidestab 4000, Syncopate 4000, Daiwa Samurai-7i 3550 vai Abu Cardinal 505 R, 305 R tai 105 R? Entä mikä muu kela olisi hyvä kuin jokin edellä mainittu?
Daiwan Caprice on erinomainen vispilä. Alurunko, tasainenkäynti jne. Erä lehden testissä sai 4.5 tähteä. Uus tuttavuus tuo on mulle, mutta vaikuttaa huomattavasti vastaavan hintaisia shimanoita paremmalta.
Kiitos vinkistä! Caprice maksaakin vain 95 euroa. Melko edullinen sen tason kelaksi. Tuleeko muuten Capricen mukana varapuolaa? Entä takuu?
Vuoden takuu varapuola komposiittia. Älä maksa kuitenkaan 95euroa kun halvemmallakin saa vaikkapa:
http://www.kalastus.com/keskustelu/messages/25/22060.html?
Kiitos vinkistä jälleen!
Kyläkauppa Veljekset Keskiseltä saa muuten syksyn alennusmyynnistä kalastusvälineitä lähes puoleen hintaan. Normaalihinnatkin ovat Keskisellä tavallista halvempia (esim. Shimano Sidestab 45e, monissa muissa paikoissa 59e).
Itse omistan ton syncopate 4000 kelan ollut nyt pari vuotta käytössä ja ihan ok peli mut esim takaliikketön kampi puuttu joten hommaisin jonkun kelan mistä IAR löytyy.
Lisää uusi kommentti